štvrtok 29. októbra 2015

Naše Centrum - zoznámte sa



Centrum pre týrané a zneužívané deti (psychicky, fyzicky, sexuálne) sa nachádza v Bulawayu, asi 40min pešej chôdze od môjho domova. Oficiálny názov Centra nemôžem uvádzať na internet (ževraj z bezpečnostných dôvodov).

Je tu asi 70 detí od 4 mesiacov do 18 rokov. 

Chlapcov máme len do 8 rokov, potom musia ísť do chlapčenského domova.

Najstarších dievčat v veku 15-18 rokov máme 14. Z nich 6 má už svoje vlastné bábo.

Ja mám na starosti detské jasličky, takže pracujem s deťmi od 1,5 do 3 rokov. Spolu sa hráme, učíme detské pesničky a pohybové hry, kreslíme, papáme, poobede spinkáme, a zase sa hráme :) Toto je moja náplň práce od utorka so štvrtka.

Kým krpci spia a v piatky som zase s najstaršími dievčatami, pomáham im s matematikou a so zemepisom, učím ich slovenčinu (to ich veľmi baví), hráme sa spoločenské hry, alebo sa len tak rozprávame :)



Moji "jasličkári" 1,5 - 3 roky



Škôlkari :)


... čo k tomu dodať :D takto sa tu máme radi :D


Dve z najstarších dievčat Betty a Grace


Veľké dievčatá počas ich promócii



a na záver naše mamičky s najmenšími prírastkami :)
                                                                   
 Hilda a Rumbidzai 

Sophia a Nigel 


Melissa a Leana 


Sheron a Ethan 


Angile a Portia 


Talent a Munashe



Ak by ste chceli finančne podporiť mňa, alebo detský domov, kde pracujem, 




                    


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára