nedeľa 25. októbra 2015

Naši študenti

Môj brat Kamil pracuje ako univerzitný kaplán pre študentov všetkých vysokých škôl, ktoré sú v Bulawayu. Cez víkendy sa venuje najmä študentom NUST - National University of Science and Technology. A keďže som cez víkendy s ním, tak práve s týmito študentmi sa stretávam aj ja :)
Sú to všetko úžasní mladí ľudia, plní sebavedomia a odhodlania niečo v živote dokázať.
Keď sme sa stretli prvý krát, hneď sa so mnou chceli fotiť.



 A modelkovanie im teda ide obzvlášť dobre... darmo, sú to narcisy :D




Každá farnosť tu má svoj zbor, ktorý spieva počas sv. omší. Tieto zbory medzi sebou počas roka veľmi radi súťažia, kto je najlepší. Milujú svoje súťaže, pretože ide hlavne o spoločenskú prestíž, a tiež sa v nich dajú vyhrať nejaké peniaze. 

V sobotu 24.10. sa po prvý krát zúčastnili speváckej súťaže aj naši študenti. Cvičili poctivo celé týždne. Ak ide o súťaž, všetko ostatné ide bokom. 
Každý zbor má aj svoju vlastnú uniformu. Naši si ju dávali šiť týždeň pred súťažou. A boli fakt krásni. Keby im hodnotia aj uniformy, určite by vyhrali 1. cenu! Lebo to čo mali na sebe oblečení ostatní, bolo ako zo 60-tych rokov - fodričky, dudky, podbradníky, a tak.. :D


Skúška uniformy deň pred súťažou

Samozrejme, chceli sme ich vidieť v akcii a aj podporiť. Ale cestou do mesta sme sa ešte zastavili natankovať, a to sa nám stalo osudným, lebo tankovanie trvalo dlhšie, ako sme čakali. Keď sme prišli na miesto, študenti nás privítali s tým, že práve dospievali. A tak sme ich vystúpenie videli len na videu. Ale treba uznať, že boli fakt skvelí. Už keď sme tam boli, počkali sme, aké budú výsledky. Hoci sme nič extra nečakali, keďže na takýchto súťažiach sú víťazi väčšinou jasní dopredu. Ale predstavte si, nemožné sa stalo skutočným, a naše decká, aj napriek tomu, že boli nováčikovia, vyhrali 2.miesto!!! To vám bolo radosti a veselosti, skoro som od tolkého hurhaja ohluchla :) Ale teda, musím povedať, že som na nich veľmi hrdá a zo srdca im to želám! :)


Celý zbor :) a ja :) pred vyhlásením výsledkov

Chalani s cennou trofejou - 2. miesto!


Ak by ste chceli finančne podporiť mňa, alebo detský domov, kde pracujem, 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára