piatok 6. novembra 2015

Plumtree vol. 1

Na začiatku novembra (31.10-7.11.) sa mi naskytla príležitosť stráviť týždeň v Plumtree.  A keďže nemám rada stereotyp, rozhodla som sa ju využiť :) 

Plumtree je malé mestečko asi 100km od Bulawaya. Misionári tu majú farnosť sv. Terezky. Okrem kostola a misijného domu tu majú nahrávacie štúdio Plum3, biblické cenrum Ilizwi, v rámci ktorého je vydavateľstvo kníh a časopisov a materskú školu pre deti z mesta.


Misijný dom

Biblické centrum Ilizwi

Nahrávacie štúdio Plum3

Kostol sv. Terezky

Kostol zvnútra

Materská škola


Mojim hlavným zámerom prísť sem, bolo pomocť vo vydavateľstve. V tomto období mali veľkú objednávku na nejakú brožúrku k Roku milosrdenstva. Tak ma otec Joe poprosil, či by som im s ňou nepomohla, lebo nestíhajú.

Tak som tu pobudla týždeň a urobila som okolo 3000ks, za čo som si vyslúžila pochvalu a uznanie, keďže ich tempom práce spravia za týždeň asi tisícku :D 


A teraz fotodokumentácia mojej práce: Vznik jednej brožúrky :)


Keď je všetko vytlačené, treba papiere zoradiť podla čísla strany.

Potom sa nasekajú na potrebnú veľkosť a podelia sa na jednotlivé brožúrky.

Následne sa po jednom vkladajú do tejto mašinky, tá ich zohne a zospinkuje.

Potom treba ešte každú jednu skontrolovať a zohnúť ručne, aby zostala zatvorená.

A nakoniec orezať okraje a zabaliť! 
Tadá, môžu ísť do obchodu :)

A selfíčko so skladaco-spinkovacou mašinkou proste musí byť ;) 
Lebo tu sa nikto nefláka, tu sa maká! :D


Medzitým som mala samozrejme aj nejaké voľné dni. Čo som robila počas voľna Vám opíšem v ďalšom blogu ;)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára